W Gdańsku odbyła się pierwsza edycja wydarzenia „We do IT”

Dział: Trójmiasto

21 i 22 kwietnia 2018 r. w Gdańsku odbyła się pierwsza edycja wydarzenia „We do IT”, zorganizowanego przez Studenckie Forum Business Centre Club. Celem wydarzenia było zachęcenie studentów kierunków IT do zakładania własnej działalności oraz realizowania własnych projektów.

Wydarzenie rozpoczęło się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, gdzie odbyła się gala otwarcia, podczas której Hubert Traczyk wygłosił prelekcję "Zainspiruj się vol 1" . Następnie uczestnicy podzieleni na 4 zespoły, usłyszeli hasło przewodnie spotkania, którym okazały się KOTY.

Zadaniem zespołów było opracowanie strategii marketingowej, prawnej, finansowej i technicznej. Jednak nie pozostawiliśmy ich z tym samych, otrzymali wsparcie specjalistów, z którymi moli konfrontować swoją wiedzę i poszerzać horyzonty. Uczestnicy mogli liczyć na wsparcie ekpsertów: Aleksandry Hinc (HiBusiness), Tomasza Damiana, Patrycji Wojsyk (Cztery Głowy), Piotr Podbielski (Energa), Piotr Jankowski (Sii) oraz niezastąpione wsparcie mentorów a wśród nich: Jarosław Łojewski (DobraPorazka.pl), Daniel Banasiak, Adam Przykucki (ConceptSpace) oraz Bartosz Dołęga (Catbots).

Nad swoimi pomysłami uczestnicy wraz z mentorami oraz ekspertami pracowali w trzech lokalizacjach: Cooltura Chmielna 101, White Rabbit Saloon oraz w Restauracji Republika.

"Jak to w prawdziwym świecie biznesu bywa, nie ominęły nas rezygnacje uczestników i wielkie powroty do drużyn. Jednak zwyciężyła wola walki i kreatywność." -mówi Karolina Kilian, koordynator projektu We do IT.

Podczas gali finałowej w Gdańskim Park Naukowo -Technologicznym jury w składzie: Paweł Korycki (Profit Plus), Sławomir Molenda( Sii)i Beata Dzidzińska (SFBCC ) wyłonili zwycięzcę.

Zwyciężyła drużyna pod opieką Jarosława Łojewskiego w składzie: Mikołaj Nienartowicz, Piotr Czech i Filip Gruczka, którzy stworzyli produkt internet 4 pets, aplikację webową skierowaną do właścicieli czworonogów. Portal, który mają zamiar stworzyć będzie składał się z dwóch filarów: pierwszy z nich to typowe social media gromadzący właścicieli i sympatyków kotów i psów, drugi zaś, który czyni ten produkt konkurencyjnym jest funkcja wykorzystywania geolokalizacji i umawianie się właścicieli czworonogów na grupowe zakupy karmy czy żwirku.

Do zwycięskiej drużyny powędrowały niesamowite nagrody: Sześciomiesięczny program doradztwa biznesowego wraz z mentoringiem. O wartości 6000 zł, ufundowany przez firmę Profit Plus. Zaś firma Concept Space ofiarowała: wirtualne Biuro (pakiet roczny) i salę konferencyjną (4h/miesięcznie - przez rok) o wartości: 3561,60zł.

data ostatniej modyfikacji: 2018-04-30 07:43:24
Komentarze
 
Polityka Prywatności