Trójmiasto - imprezy, koncerty, informacje

kategoria
Archiwum
21 stycznia 2010 (czwartek), godz. 19:00
„Kontrabasista” Patricka Süskinda to tylko pozornie opowieść o muzyku zasiadającym w ostatnim rzędzie orkiestry symfonicznej. Pozornie, bo naprawdę to historia o człowieku wrażliwym, o jego rozpaczliwej samotności, bezsilności, wnętrzu pustym i wypalonym.
17 stycznia 2010 (niedziela), godz. 19:00
Pierwsza teatralna realizacja scenariusza Marka Koterskiego, według którego autor zrealizował kultowy już dzisiaj film. "Dzień świra". To historia mężczyzny uwikłanego w natręctwa życia codziennego, dla którego każdy kontakt z drugim człowiekiem jest piekłem i ogromnym wyzwaniem jednocześnie.
9 stycznia 2010 (sobota), godz. 19:00
Pierwsza teatralna realizacja scenariusza Marka Koterskiego, według którego autor zrealizował kultowy już dzisiaj film. "Dzień świra". To historia mężczyzny uwikłanego w natręctwa życia codziennego, dla którego każdy kontakt z drugim człowiekiem jest piekłem i ogromnym wyzwaniem jednocześnie.
20 grudnia 2009 (niedziela), godz. 17:00
Na scenę Opery Bałtyckiej powrócił tradycyjnie wystawiany w okolicy świąt Bożego Narodzenia balet „Dziadek do orzechów” Piotra Czajkowskiego. Jest to jednak zupełnie inny spektakl niż ten, do którego przyzwyczajona jest trójmiejska publiczność – wystawiony został bowiem we współczesnej aranżacji. Reżyseria i choreografia jest dziełem znakomitego i cenionego niemieckiego choreografa i tancerza Hansa Henninga Paara. Należy także podkreślić fakt, że balet zrealizowany został z towarzyszeniem Orkiestry Opery Bałtyckiej pod dyrekcją Macieja Niesiołowskiego.
19 grudnia 2009 (sobota), godz. 17:00
Na scenę Opery Bałtyckiej powrócił tradycyjnie wystawiany w okolicy świąt Bożego Narodzenia balet „Dziadek do orzechów” Piotra Czajkowskiego. Jest to jednak zupełnie inny spektakl niż ten, do którego przyzwyczajona jest trójmiejska publiczność – wystawiony został bowiem we współczesnej aranżacji. Reżyseria i choreografia jest dziełem znakomitego i cenionego niemieckiego choreografa i tancerza Hansa Henninga Paara. Należy także podkreślić fakt, że balet zrealizowany został z towarzyszeniem Orkiestry Opery Bałtyckiej pod dyrekcją Macieja Niesiołowskiego.
18 grudnia 2009 (piątek), godz. 17:00
Na scenę Opery Bałtyckiej powrócił tradycyjnie wystawiany w okolicy świąt Bożego Narodzenia balet „Dziadek do orzechów” Piotra Czajkowskiego. Jest to jednak zupełnie inny spektakl niż ten, do którego przyzwyczajona jest trójmiejska publiczność – wystawiony został bowiem we współczesnej aranżacji. Reżyseria i choreografia jest dziełem znakomitego i cenionego niemieckiego choreografa i tancerza Hansa Henninga Paara. Należy także podkreślić fakt, że balet zrealizowany został z towarzyszeniem Orkiestry Opery Bałtyckiej pod dyrekcją Macieja Niesiołowskiego.
17 grudnia 2009 (czwartek), godz. 19:00
„Kontrabasista” Patricka Süskinda to tylko pozornie opowieść o muzyku zasiadającym w ostatnim rzędzie orkiestry symfonicznej. Pozornie, bo naprawdę to historia o człowieku wrażliwym, o jego rozpaczliwej samotności, bezsilności, wnętrzu pustym i wypalonym.
15 grudnia 2009 (wtorek), godz. 19:00
„Wesele Figara” to kontynuacja losów byłego golibrody („Cyrulik sewilski”), który z czasem został zarządcą dóbr swego pana – Hrabiego Almavivy. Niegdyś pomógł mu zdobyć żonę – piękną Rozynę. Wystarczyły jednak trzy lata, by gorące uczucie Hrabiego zamieniło się w katalog rutynowych uśmiechów i serdeczności. Znudzony arystokrata tęskni już za „nowymi emocjami”. Z nadzieją patrzy na urodziwą Zuzannę – pokojówkę swojej żony, a zarazem oficjalną narzeczoną Figara, ten nie zamierza jednak się nią nikim dzielić. Obmyśla więc intrygę, która ma udaremnić zamiary jego pana.
13 grudnia 2009 (niedziela), godz. 19:00
„Wesele Figara” to kontynuacja losów byłego golibrody („Cyrulik sewilski”), który z czasem został zarządcą dóbr swego pana – Hrabiego Almavivy. Niegdyś pomógł mu zdobyć żonę – piękną Rozynę. Wystarczyły jednak trzy lata, by gorące uczucie Hrabiego zamieniło się w katalog rutynowych uśmiechów i serdeczności. Znudzony arystokrata tęskni już za „nowymi emocjami”. Z nadzieją patrzy na urodziwą Zuzannę – pokojówkę swojej żony, a zarazem oficjalną narzeczoną Figara, ten nie zamierza jednak się nią nikim dzielić. Obmyśla więc intrygę, która ma udaremnić zamiary jego pana.
12 grudnia 2009 (sobota), godz. 19:00
„Wesele Figara” to kontynuacja losów byłego golibrody („Cyrulik sewilski”), który z czasem został zarządcą dóbr swego pana – Hrabiego Almavivy. Niegdyś pomógł mu zdobyć żonę – piękną Rozynę. Wystarczyły jednak trzy lata, by gorące uczucie Hrabiego zamieniło się w katalog rutynowych uśmiechów i serdeczności. Znudzony arystokrata tęskni już za „nowymi emocjami”. Z nadzieją patrzy na urodziwą Zuzannę – pokojówkę swojej żony, a zarazem oficjalną narzeczoną Figara, ten nie zamierza jednak się nią nikim dzielić. Obmyśla więc intrygę, która ma udaremnić zamiary jego pana.
6 grudnia 2009 (niedziela), godz. 19:00
Legenda francuskiej piosenki. Niezwykła kobieta i niezwykły głos. Jej biografia i twórczość fascynują do dziś nie tylko Francuzów. Jej życie pełne było porażek i sukcesów, awantur, nieszczęśliwej miłości i rozczarowań.
1 grudnia 2009 (wtorek), godz. 20:00
„Eugeniusz Oniegin” odbiega znacznie od tego, do czego przyzwyczaił nas XIX-wieczny teatr operowy. Nie ma tu triumfalnych marszy, procesji, księżniczek, umykających logice decyzji zdesperowanych bohaterów – słowem: sztampy i „boskich idiotyzmów”. Świadom tego Czajkowski nie nazwał swego dzieła „operą” tylko „scenami lirycznymi”. Mało tego – prawo pierwszego wykonania przyznał nie rutyniarzom z profesjonalnego teatru tylko studentom Konserwatorium Moskiewskiego (a stało się to w roku 1879).
29 listopada 2009 (niedziela), godz. 20:00
„Eugeniusz Oniegin” odbiega znacznie od tego, do czego przyzwyczaił nas XIX-wieczny teatr operowy. Nie ma tu triumfalnych marszy, procesji, księżniczek, umykających logice decyzji zdesperowanych bohaterów – słowem: sztampy i „boskich idiotyzmów”. Świadom tego Czajkowski nie nazwał swego dzieła „operą” tylko „scenami lirycznymi”. Mało tego – prawo pierwszego wykonania przyznał nie rutyniarzom z profesjonalnego teatru tylko studentom Konserwatorium Moskiewskiego (a stało się to w roku 1879).
28 listopada 2009 (sobota), godz. 20:00
„Eugeniusz Oniegin” odbiega znacznie od tego, do czego przyzwyczaił nas XIX-wieczny teatr operowy. Nie ma tu triumfalnych marszy, procesji, księżniczek, umykających logice decyzji zdesperowanych bohaterów – słowem: sztampy i „boskich idiotyzmów”. Świadom tego Czajkowski nie nazwał swego dzieła „operą” tylko „scenami lirycznymi”. Mało tego – prawo pierwszego wykonania przyznał nie rutyniarzom z profesjonalnego teatru tylko studentom Konserwatorium Moskiewskiego (a stało się to w roku 1879).
27 listopada 2009 (piątek), godz. 20:00
„Eugeniusz Oniegin” odbiega znacznie od tego, do czego przyzwyczaił nas XIX-wieczny teatr operowy. Nie ma tu triumfalnych marszy, procesji, księżniczek, umykających logice decyzji zdesperowanych bohaterów – słowem: sztampy i „boskich idiotyzmów”. Świadom tego Czajkowski nie nazwał swego dzieła „operą” tylko „scenami lirycznymi”. Mało tego – prawo pierwszego wykonania przyznał nie rutyniarzom z profesjonalnego teatru tylko studentom Konserwatorium Moskiewskiego (a stało się to w roku 1879).
24 listopada 2009 (wtorek), godz. 20:00
Ta historia może się wydarzyć zawsze i wszędzie. Jej bohaterami jest para zakochanych, która ma przeciwko sobie cały świat. Nawet najbliżsi nie mogą być wsparciem. Szekspirowski mit Romea i Julii często przybiera realne kształty. Ile to już zdarzyło się historii zakochanych, którzy stali się ofiarami sztucznych podziałów i konfliktów?
22 listopada 2009 (niedziela), godz. 20:00
Ta historia może się wydarzyć zawsze i wszędzie. Jej bohaterami jest para zakochanych, która ma przeciwko sobie cały świat. Nawet najbliżsi nie mogą być wsparciem. Szekspirowski mit Romea i Julii często przybiera realne kształty. Ile to już zdarzyło się historii zakochanych, którzy stali się ofiarami sztucznych podziałów i konfliktów?
21 listopada 2009 (sobota), godz. 20:00
Ta historia może się wydarzyć zawsze i wszędzie. Jej bohaterami jest para zakochanych, która ma przeciwko sobie cały świat. Nawet najbliżsi nie mogą być wsparciem. Szekspirowski mit Romea i Julii często przybiera realne kształty. Ile to już zdarzyło się historii zakochanych, którzy stali się ofiarami sztucznych podziałów i konfliktów?
20 listopada 2009 (piątek), godz. 20:00
Ta historia może się wydarzyć zawsze i wszędzie. Jej bohaterami jest para zakochanych, która ma przeciwko sobie cały świat. Nawet najbliżsi nie mogą być wsparciem. Szekspirowski mit Romea i Julii często przybiera realne kształty. Ile to już zdarzyło się historii zakochanych, którzy stali się ofiarami sztucznych podziałów i konfliktów?
15 listopada 2009 (niedziela)
Trasa koncertowa Katarzyny Groniec rozpoczęta! Cykl występów w całej Polsce związany jest z premierą jej najnowszego albumu – "Listy Julii". Na repertuar składają się piosenki Elvisa Costello z płyty „The Juliet Letters” w polskich tłumaczeniach samej wokalistki.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności