
24 października w Gdańsku spotkają się menedżerowie i prezesi największych polskich firm, aby wspólnie zastanowić się nad tym, co można jeszcze zrobić dla rozwoju rodzimych produktów.
Wizjonerzy biznesu i ojcowie sukcesu rodzimych marek będą pracować nad zagadnieniem: „Jak podnieść samoocenę Polaków, by z dumą używali polskich marek i polecali je innym?”. Forum ma za zadanie pobudzić dyskusję i podjąć próbę odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie budować pozytywną percepcję polskich produktów i wpływać na ich dynamiczny rozwój. Nadrzędnym celem tego typu działań jest uświadomienie konsumentom, że ich codzienne wybory przy sklepowej półce mają znaczenie dla kondycji ekonomicznej całego kraju. Pochodzenie produktu jest jednym z kryteriów jego wyboru w rozwiniętych gospodarczo krajach i leży u podstaw ich bogactwa. W Polsce barierą dla rozwoju tego typu etnocentryzmu jest mentalność naszych rodaków ukształtowana w czasach gospodarki niedoborów, kiedy to produkt z importu był synonimem luksusu.
Organizatorem Forum jest Fundacja DajeszPracę.pl, która od pięciu
lat zajmuje się wzmacnianiem etnocentryzmu konsumenckiego Polaków. I
Forum Polskiego Produktu odbędzie się pod honorowym patronatem
Prezydenta Miasta Gdańska, Pawła Adamowicza. Więcej informacji udziela:
Michał Zębik, tel. kom. 605 310 919. <www.gdansk.pl>