GDAŃSK WYRÓŻNIONY ZA PROMOCJĘ I STRONĘ WWW
Przewodnik „Gdańsk wg. Güntera Grassa” prowadzący śladami bohaterów powieści znanego pisarza uznano za jedno z najciekawszych wydawnictw promocyjnych ubiegłego roku i wyróżniono III nagrodą w konkursie „Złote Formaty”. Wyróżnienie w konkursie zdobyła również strona internetowa gdańskiego magistratu.
Konkurs „Złote Formaty” rozgrywany był w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. O nagrody mogły ubiegać się projekty, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku.
W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono łącznie 213 działań promocyjnych ze 103 miast.
Nagrody wręczono podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który zgromadził w Warszawie ponad 400 samorządowców ze wszystkich miast Polski.
Celem Festiwalu jest wymiana fachowej wiedzy dotyczącej tworzenia i realizacji strategii promocyjnych a także budowania rozpoznawalnego wizerunku miast i regionów. II edycja imprezy była poświęcona poszerzeniu i doskonaleniu kompetencji specjalistów zajmujących się marketingiem terytorialnym. <www.gdansk.pl>
ostatnia aktualizacja: 2008-05-04