Studia podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w turystyce i hotelarstwie to pierwsze tego typu studia w Polsce.
Adresatami oferty są absolwenci szkół wyższych, w szczególności hotelarze, menadżerowie i agenci turystyczni, pracownicy działu marketingu firm turystycznych i hotelarskich, samorządowcy, pracownicy wydziałów promocji urzędów miast i gmin, właściciele serwisów turystycznych, właściciele obiektów noclegowych oraz wszyscy zainteresowani promocją własnego biznesu turystycznego lub hotelarskiego w internecie.
Program obejmował będzie szeroki zakres tematyki związanej z promocją biznesu turystycznego w internecie. Słuchacze zostaną wyposażeni w praktyczną wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych, wykorzystania nowych mediów i technologii mobilnych w turystyce, podnoszenia funkcjonalności i użyteczności stron turystycznych, analizy zachowań użytkowników w Internecie, wykorzystania Travel PR i SEO PR w komunikacji marketingowej.
Zajęcia prowadzone będą wyłącznie przez praktyków - m.in. przedstawicieli agencji interaktywnych z Warszawy, Krakowa, Poznania i Trójmiasta, osoby zajmujące się szeroko pojętym marketingiem internetowym dla sektora turystycznego, menadżerów czołowych marek turystycznych, specjalistów zajmujących się od lat tematyką związaną z marketingiem w turystyce, wydawców serwisów branżowych, a także blogerów.
Czas trwania zajęć - 2 semestry
Koszt semestru – 1600 zł., całkowity koszt 3200 zł
System nauczania - niestacjonarny, zjazdy odbywać się będą w soboty i niedziele w budynku Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, ul. Miszewskiego 12/13
Uczestnicy otrzymują świadectwo ukończenia Studium Podyplomowego oraz inne certyfikaty w zależności od wyboru tematu pracy dyplomowej.