Nowe specjalności na kierunkach GWSH

Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna oferuje nowe specjalizacje na europeistyce, zarządzaniu i politologii. Są to: Gospodarka i kultura Skandynawii, Zarządzanie sportem, Zarządzanie sferą usług społecznych, Marketing, Polityka samorządowa i rozwoju regionalnego oraz Marketing polityczny.

Gospodarka i kultura Skandynawii – NOWOŚĆ

To specjalność dla osób chcących związać swoją przyszłość zawodową z rynkiem skandynawskim. Zwłaszcza w Gdańsku warto podejmować studia nad tym prężnie rozwijającym się regionem Europy, słynącym z sukcesów gospodarczych oraz pomysłów rozwiązań społecznych i socjalnych. Obok praktycznej nauki języka szwedzkiego, oferujemy zdobycie wiedzy o gospodarczych i społecznych realiach Skandynawii. Absolwent będzie przygotowany do nawiązywania współpracy z firmami z rynku skandynawskiego, kształtowania kontaktów gospodarczych i kulturalnych, zarówno na szczeblu lokalnym, jak i europejskim, praktycznego wykorzystywania wzorców skandynawskich.

Zarządzanie sportem – NOWOŚĆ

Olbrzymi wzrost zainteresowania społeczeństwa sportem na co dzień, spotęgowany organizacją Euro 2012, kreuje nowy, niedoceniany dotychczas w Polsce rynek sportu. Zarządzanie sportem, jedyna taka specjalność w regionie pomorskim, daje możliwość połączenia pracy z pasją, jaką jest sport. Studenci poznają nowoczesne techniki zarządzania organizacją sportową, m.in. klubami sportowymi, klubami fitness, rekreacją sportową dzieci i młodzieży. Poznają najnowsze koncepcje marketingu sportowego, zasady organizacji imprez sportowych, promocji sportu i organizacji sportowej, współpracy z mediami, sponsoringu sportowego, zarządzania wizerunkiem organizacji sportowej.

Zarządzanie sferą usług społecznych – NOWOŚĆ

Polityka społeczna to bardzo rozległa dziedzina współczesnej gospodarki. Studenci poznają prawne i ekonomiczne aspekty zarządzania organizacją w sferze usług społecznych, zasady gospodarowania majątkiem publicznym, udzielania zamówień publicznych, kierowania personelem. Absolwent to wszechstronnie wykształcony pracownik administracji instytucji usług społecznych sektora publicznego, jak też dynamicznie rozwijających się instytucji prywatnych, m.in. zakładów opieki zdrowotnej, szpitali, domów kultury, szkół, urzędów pracy, ośrodków pomocy społecznej, administracji samorządowej działającej w sferze infrastruktury społecznej, fundacji i stowarzyszeń.

Marketing – NOWOŚĆ


Sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach konkurencyjnej gospodarki nie jest obecnie możliwe bez znajomości zasad marketingu. Silna konkurencja wymusza stosowanie innowacyjnych metod działania i komunikacji z otoczeniem. Specjalność oferuje bogaty zestaw przedmiotów odpowiadających światowym standardom zarządzania marketingowego. Studenci zyskują umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami komunikacji z rynkiem, zdobywają specjalistyczną wiedzę dotyczącą budowania oraz wdrażania planów i strategii marketingowych, wiedzą, jak pozyskiwać informacje rynkowe, przeprowadzać kampanie promocyjne, efektywnie zarządzać marką, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Polityka samorządowa i rozwoju regionalnego – NOWOŚĆ

Absolwent ma wiedzę z zakresu rozwoju, struktury i właściwości regionów w Polsce. Zna zagadnienia polityki morskiej. Ma wiedzę na temat programowania rozwoju społeczno-gospodarczego oraz umiejętność opracowywania ekspertyz z zakresu rozwoju regionalnego na potrzeby administracji państwowej i samorządowej oraz różnych instytucji i organizacji. Szczegółowa znajomość zagadnień polityki samorządowej i ustroju samorządu terytorialnego pozwala mu na wszechstronną analizę problemów samorządowych. Absolwent jest przygotowany do pracy na stanowiskach kierowniczych w organach samorządu terytorialnego, w urzędach administracji regionalnej, w wydziałach i departamentach urzędów wojewódzkich i urzędów marszałkowskich zajmujących się rozwojem regionalnym, w wojewódzkich i powiatowych urzędach pracy oraz w organizacjach społecznych i pomocy społecznej, organizacjach pozarządowych, oświacie i w innych zakładach.

Marketing polityczny - NOWOŚĆ

Ta specjalność, odkrywając przed studentami skomplikowany obraz świata polityki i mediów, przygotowuje ich do roli specjalisty umiejącego wypromować polityka lub partię polityczną, a także zdobyć dla nich poparcie. Absolwent marketingu politycznego to nowoczesny menedżer w sferze stosunków politycznych. Jest przygotowany do pracy związanej z marketingiem, promocją, reklamą i public relations, w instytucjach i firmach badających opinię publiczną i przeprowadzających sondaże, a także do obsługi kampanii politycznych. Może podjąć pracę w organizacjach społecznych i partiach politycznych, może też stworzyć własną firmę konsultingu politycznego.

ostatnia aktualizacja: 2008-05-04
Komentarze
Polityka Prywatności