26 maja 2006 (piątek), godz. 09:00

Weekend z Biznesem

Weekend z Biznesem to pierwszy w tej części kraju projekt, którego celem jest stworzenie studentom i absolwentom szansy poznania realiów pracy w procesie tworzenia strategii dla marek, wykorzystania w praktyce wiedzy zdobytej podczas studiów oraz bezpośredniego kontaktu z potencjalnym pracodawcą. Nagrodą jest płatny, trzy miesięczny staż w jednym z działów TBWA\ w Warszawie. Konkurs skierowany jest do studentów 4 i 5 roku studiów oraz absolwentów wyższych uczelni.

Warsztat Weekend z Biznesem to zyskowna wymiana. Pracownicy agencji reklamowej stawiają prawdziwe wyzwania, dzielą się wiedzą i wskazują, co jest ważne dla danego przedsięwzięcia biznesowego. Uczestnicy traktują to poważnie i twórczo podchodzą do stawianych przed nimi zadań. Przedstawiają swoje pomysły, a w zamian wynoszą nowe doświadczenia, trudne do zdobycia na studiach. Oprócz wspomnianej wcześniej nagrody, uczestnicy mają możliwość sprawdzenia własnej umiejętności rozwiązywania konkretnych biznesowych problemów podczas pracy w grupie pod okiem Michała Soroczyńskiego, Dyrektora Zarządzającego INVERSE\, oraz unikalną okazję poznania metodologii Disruption, dodaje Radek Miklaszewski z TBWA\.

 

Pomysłodawcą i realizatorem projektu jest INVERSE\, wchodzący w skład TBWA\ – jednej                        z największych grup reklamowych skupiającej firmy wyspecjalizowane w komunikacji marketingowej, Grupy Reklamowej Roku 2002 (wg Media i Marketing Polska). Portfolio klientów Agencji to m.in. Absolut, adidas Poland, Danone, Henkel Polska, Lukas Bank, Masterfoods Polska, Michelin Polska, Nissan Poland, Nivea Polska, UPC Polska.

 

Osoby chcące wziąć udział w projekcie prosimy o przesłanie krótkiego CV oraz udzielenie odpowiedzi na dwa pytania:

Ř   Jakie cechy charakteru, doświadczenia, umiejętności, itp., umożliwi mi bycie dobrym twórcą marek?

Ř   Jakim polskim markom udało się stworzyć zapamiętywalną i wyróżniającą się na tle konkurencji komunikację?

 

Zgłoszenia należy nadsyłać na adres email: radek.miklaszewski@tbwa.pl lub: TBWA Warszawa  Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 34, 02-697 Warszawa, z dopiskiem „WzB 3M” w obu przypadkach. Termin upływa 5 maja. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni do 15 maja.

 

Disruption to sposób widzenia i myślenia o otaczającej rzeczywistości, który poprzez kwestionowanie konwencji inspiruje zmianę. To sztuka przekształcania reguł rządzących rynkiem tak, by zamiast nas ograniczać działały na naszą korzyść. Trzonem teorii Disruption jest zrozumienie i usystematyzowanie zasad, którymi rządzi się rewolucyjna zmiana oraz przeniesienie owych zasad na pole komunikacji, marketingu i szeroko pojętego biznesu. Obecnie metodologia ta stanowi podstawę pracy i myślenia we wszystkich 237 oddziałach TBWA\ w 75 krajach na świecie. Obejmuje ona ponad 30 konkretnych narzędzi strategicznych i warsztatowych metod pracy, zorganizowanych tak, by pozwalały odpowiedzieć na każdy z problemów, przed którymi może stanąć współczesna marka.


ostatnia zmiana: 2006-04-14
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Trójmieście i okolicy
28 listopada 2024 (czwartek), godz. 19:30
Kraków Street Band
28 listopada 2024 (czwartek), godz. 19:30
Kraków Street Band
29 listopada 2024 (piątek), godz. 18:30
Męski akt - malowanie przy winie w Gdańsku!
29 listopada 2024 (piątek), godz. 19:00
Pop Opera - od opery do musicalu
29 listopada 2024 (piątek), godz. 19:00
Pop Opera - od opery do musicalu
29 listopada 2024 (piątek), godz. 20:45
Speed Dating | Wiek: 30-45 Gdynia
30 listopada 2024 (sobota), godz. 20:00
EUFORIA DŹWIĘKU | GDAŃSK
Polityka Prywatności