23 kwietnia br. rozpocznie się w Gdańsku dziewiąta edycja popularnej konferencji naukowej – NetVision.
Do tej pory na czterodniowe Seminarium organizowane przez studentów Politechniki Gdańskiej zarejestrowało się już ponad 200 uczestników, w tym studenci i przedsiębiorcy.
Jak podkreślają organizatorzy, harmonogram konferencji przedstawia się obiecująco. Podczas czterech dni Seminarium przed uczestnikami zaprezentuje się ponad pięćdziesiąt firm i specjalistów z całej Polski. W tym roku na spotkaniu przewidziano sześć różnych ścieżek: Mobile 2.0, Brand Management, Inwestycje pod kontrolą, Ambient Media, High-Tech, Networking, które odbędą się w piątek i sobotę. Pozostałe dni konferencji (czwartek i niedzielę) poświęcono na przedstawienie licznych studiów przypadku i przeprowadzenie szkoleń.
Na seminarzystów, prócz ciekawych wystąpień, czekają liczne atrakcje, m. in. turniej biznesowy Cashflow 101, szkolenie w terenie z zakresu Geocachingu i wycieczka do Centrum Informatycznego Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej. Ponadto, w czwartek odbędzie się impreza integracyjna, a w sobotę bankiet – obie w gdańskim klubie Copacabana.
Jednak najważniejszą ideą spotkania będzie możliwość zdobycia wiedzy. Staraliśmy się, by tematyka i program Seminarium poruszały wiele sfer biznesowych. Chcemy zainteresować młodych ludzi i przedstawicieli MŚP, przybliżyć im najnowsze trendy i pomóc w otwarciu drzwi do kontaktów biznesowych lub znalezienia pracy – mówi Łukasz Serafinowski, Koordynator Seminarium NetVision 9. – Myślę, że to jedna z niewielu inicjatyw w Trójmieście, a nawet w całej Polsce, dzięki której możemy spotkać się ze specjalistami i zdobyć wiedzę na „niedostępne” na co dzień tematy z dziedziny nowych technologii.
Rejestracja przybyłych na konferencję uczestników rozpocznie się w pierwszy dzień Seminarium, tj. w czwartek o godz. 12.00 i zakończy się na chwilę przed wykładem inauguracyjnym.
„NetVision – Ogólnopolskie Seminarium Biznesu i Nowych Technologii” to jedna z największych konferencji pomorskich organizowanych przez studentów. Historia spotkań sięga 2000 roku. W ciągu ośmiu edycji w NetVision wzięło udział ponad 2100 uczestników, którym zaprezentowało się 380 firm (w tym m. in. Microsoft, IVO Software, Cafe News, Press-Service, Bank PKO SA, NBP, Acxiom Corporation, NetSprint.pl).
Harmonogram
Czwartek (23.04.2009) - Case Study Day 12.00 – 14.00 Rejestracja uczestników 14.00 – 15.00 Wykład inauguracyjny 15.30 – 18.30 Case study 21.00 – 3.00 Impreza integracyjna
Piątek (24.04.2009) – Ścieżki tematyczne: Brand Management, Inwestycje pod kontrolą, Mobile 2.0