17 lipca 2010 (sobota)
Męskie Granie na singlu i na żywo
Wszyscy muzycy to wojownicy to nie tylko zaskakujące, muzyczne zderzenie 3 osobistości polskiej sceny muzycznej – Waglewskiego, Maleńczuka i Abradaba.
To również zapowiedź wyjątkowego projektu artystycznego zainicjowanego i sponsorowanego przez markę Żywiec, który tego lata zagości w 6 głównych miastach Polski.
Singiel Wszyscy muzycy to wojownicy jest pełnym gitarowej energii efektem niecodziennego spotkania trzech muzyków. Wojciecha Waglewskiego - czarodzieja sceny hipnotyzującego dźwiękami gitary i ciepłym, pełnym optymizmu głosem, Macieja Maleńczuka – zawadiaki polskiej sceny muzycznej, :a przy tym nad wyraz utalentowanego wokalisty i tekściarza oraz jednego
z twórców i najważniejszych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej Abradaba. Różni ich wiele, począwszy od reprezentowanych gatunków muzycznych, poprzez temperament sceniczny na wieku kończąc. Łączy ich nieustanne dążenie do rozwoju i przekraczania kolejnych granic. Z zastosowania takiego podejścia do muzyki powstało prawdziwe męskie brzmienie. I to o nim właśnie mówią słowa piosenki Wszyscy muzycy to wojownicy – o sile muzyki, pozwalającej wyrazić to co gra w duszy artysty. Aby jednak poruszyć odbiorców, musi ona być szczera i prawdziwa niezależnie od tego co artyście próbują narzucić inni.
Ten żywiołowy kawałek to jednak nie wszystko. Spróbujmy teraz wyobrazić sobie, że do Waglewskiego, Maleńczuka i Abradaba dołączą kolejni artyści, którzy na jednej scenie, na żywo pokażą, czym jest Męskie Granie... a nawet więcej – odkryją czym jest sztuka w męskim rozumieniu. Umieśćmy ich w najbardziej niecodziennych miejscach Gdańska, Katowic, Poznania, Krakowa, Wrocławia
i Warszawy, a do ich scenicznych popisów dodajmy mocny akcent wizualny. Tak właśnie brzmieć i wyglądać będą koncerty w ramach zupełnie nowego projektu artystycznego Męskie Granie.
Inicjując projekt Męskie Granie marka Żywiec postawiła sobie za cel, by poprzez zderzenie silnych osobowości o niebywałym talencie pokazać siłę twórczą tkwiącą w męskim spojrzeniu na muzykę i sztukę. Siłę, która w oparciu o wierność przyjętym zasadom pozwala przełamywać schematy i wyznaczać nową jakość. To idee niezwykle bliskie marce Żywiec.
Imponująca lista artystów zaangażowanych w Męskie Granie to zasługa dyrektora artystycznego projektu Wojciecha Waglewskiego. Zapraszając do współpracy muzyków i twórców sztuk wizualnych kierowaliśmy się tym, aby były to osobowości wyjątkowe - nie tylko w wymiarze ich twórczości, ale również cech charakteru i wyznawanych wartości – wyjaśnia Waglewski. Zgromadzone wokół projektu nazwiska to ludzie, którzy mają jasno określone cele i konsekwentnie dążą do ich realizacji. Są przekonani do tego co robią i dlatego nie boją się eksperymentów, a to właśnie są cechy potrzebne do tego, by tworzyć rzeczy wyjątkowe. A to, że Męskie Granie wszystkich zaskoczy mogę obiecać – dodaje.
Informacje o kolejnych artystach biorących udział w projekcie już wkrótce.
Sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.
Tego lata Męskie Granie zabrzmi w:
Gdańsku – 17 lipca
Bilety w cenie 60 zł dostępne na: www.meskiegranie.pl, www.eventim.pl, w Salonach Empik oraz wszystkich punktach sprzedaży Eventim.
ostatnia zmiana: 2010-05-10