W nadchodzący weekend, 14 sierpnia, sopocka Martini Terrazza zaprasza na niezapomnianą podróż do magicznych zakątków Toskanii.
Dziennikarz, autor przewodnika „Moja Toskania” oraz ambasador marki Martini
w Polsce − Vito Casetti, będzie opowiadał o miejscach, które trzeba zobaczyć,
aby zrozumieć, poczuć i posmakować Toskanię. Wraz z dziennikarką Zofią Czernicką wspólnie zaprezentują Toskanię, zarówno z perspektywy mieszkańca,
jak i turysty. Toskania bowiem słynie nie tylko z imponujących zabytków, ale także
z miejsc niezwykłych i magicznych, jak na przykład usytuowane z dala
od turystycznych szlaków zatopione miasteczko ślusarzy czy niezwykła farma, gdzie winogrona dojrzewają przy dźwiękach muzyki symfonicznej.
Gdzie zatrzymać się w Toskanii? Gdzie zjeść wyborne przysmaki lokalnej kuchni?
O tym wszystkim będzie można dowiedzieć się, odwiedzając w sobotni wieczór sopocką Martini Terrazzę. Lekka atmosfera i stylowa aranżacja Martini Terrazza doskonale oddają klimat włoskiego Dolce Vita i pozwolą gościom poczuć
tę atmosferę nad Bałtykiem.
MARTINI®
MARTINI® to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do portfolio
Bacardi-Martini. MARTINI® to nazwa zastrzeżona dla markowych wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI® swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie.
Od blisko 150 lat MARTINI® należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych.
Martini Terrazza
Idea Martini Terrazza narodziła się w latach 40-stych. Pierwsza powstała w Paryżu, na ostatnim piętrze budynku mieszczącego się przy Polach Elizejskich 52. Szeroki taras
z ogrodem, z którego roztaczał się przepiękny widok na miasto, stał się idealnym miejscem spotkań francuskich prominentów i elit, związanych ze światem mody i filmu. Początkowo na świecie otwartych zostało osiem lokali, siedem w Europie i jeden w Ameryce Południowej. Najsłynniejsza Martini Terrazza mieści się do dziś w Mediolanie. Miejsce to stało się jednym z symboli miasta oraz nieodłączną częścią włoskiej historii i stylu życia. Na początku lat 90-tych mediolańska Terrazza otrzymała nowy wygląd. Elementy wystroju zostały specjalnie zaprojektowane przez takie designerskie studia jak: Cabreuva, Modular, Puresang,
czy Poltrona Frau. Ekskluzywne bary i strefy Martini obecne są także w największych butikach Dolce & Gabbana na całym świecie, m.in. we Florencji, Paryżu, Wiedniu, Tokio, Szanghaju oraz w głównej siedzibie firmy w Mediolanie. Pierwsza polska Martini Terrazza znajduje się w okolicy Domu Zdrojowego w Sopocie tuż przy molo.