24 maja 2013 (piątek)

Bezpłatne seminarium: 'Blue Ocean Strategy. Strategiczne wyprzedzanie konkurencji'

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne seminarium: 'Blue Ocean Strategy. Strategiczne wyprzedzanie konkurencji'- czyli jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie!

'Blue Ocean Strategy. Strategiczne wyprzedzanie konkurencji”
„Nigdy nie sądziłem, że dadzą ją klaunowi”, mówił roześmiany Kanadyjczyk, ściskając statuetkę dla najlepszego przedsiębiorcy na świecie. Dostał ją od Jima Turleya, szefa Ernst & Young. 
Co?Serdecznie zapraszamy na seminarium: Strategiczne wyprzedzanie konkurencji- czyli jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie.  …ocean zwykle kojarzy się z ruchem – falowaniem, pływami oraz prądami morskimi. Błękitny kolor jego otchłani przywodzi na myśl życie. Jego wspaniałym symbolem są przykładowo algi z gatunkuOscillatoria erythroea. Żywe nadają wodom błękitny kolor. Obumierając przybierają intensywnie czerwoną barwę. Powstałe w ten sposób czerwone pływy niekorzystnie wpływają na biocenozęwodną. Woda oceaniczna nabiera także czerwonego zabarwienia, gdy pomiędzy zamieszkującymi wszechocean organizmami dochodzi do walki o terytorium i leje się krew…… 
Jak zatem sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces? Większość przedsiębiorstw skupia się na produkcie - by był lepszy i tańszy niż produkt konkurencji, by wygrał wyścig o nabywcę, by odebrał klientów rywalowi. Inne firmy z kolei odnajdują nisze na rynku i wypełniają je swoim produktem. Istnieją wreszcie przedsiębiorstwa, które same tworzą zapotrzebowanie i rynek. W ostatnim przypadku kluczem jest „innowacja wartości”. Nie chodzi bynajmniej o wymyślenie całkowicie nowego, technologicznie zaawansowanego produktu. Chodzi o to, aby produkt udoskonalić o coś, czego nie ma na rynku i na co zapotrzebowanie trzeba dopiero stworzyć.
Kiedy? Zajęcia seminaryjno-warsztatowe zorganizowane będą w 4 edycjach, tak by każdy uczestnik mógł wybrać dzień w którym chciałby uczestniczyć:• 13 kwietnia 2013 r.• 18 kwietnia 2013 r.• 24 kwietnia 2013 r.• 27 kwietnia 2013 r. Liczba uczestników jest ograniczona- w każdym seminarium może wziąć udział tylko 15 osób. Udział jest bezpłatny.
Gdzie?Gdański Park Naukowo- Technologiczny (ul. Trzy lipy 3, Gdańsk), budynek C, sala AB
Rejestracja:www.wyprzedzaniekonkurencji.eventbrite.com
Szczegółowy opis wydarzenia:Blue Ocean Strategy - strategiczne wyprzedzanie konkurencji.  Jednodniowe seminarium dla 15 uczestników przedstawiające narzędzia kreowania wolnej i niezagospodarowanej przestrzeni rynkowej w oparciu o założenia oraz organizację pracy w ramach metodologii „Błękitnego Oceanu”. Zajęcia będą miały charakter seminaryjno-warsztatowy i zostaną dodatkowo poszerzone o analizę dobrych praktyk i najciekawszych przykładów zastosowania tej strategii w przedsiębiorstwach, które odniosły sukces rynkowy.                                   Oczywiście, jak i inni nasi trenerzy, nie będziemy Cię zanudzać teoretycznymi dywagacjami i akademickim tonem dyskusji, po prostu pomożemy Ci wykreować Twoja własną przestrzeń. Przestrzeń bezpieczną, rentowną i pełną nowych wrażeń. Przestrzeń, która w obecnym czasie niebezpiecznego kryzysu pozwoli Ci na odzyskanie spokoju i rynkowej równowagi. A więc wartości bezcennej.   Seminarium poprowadzi sprawdzony w grze rynkowej i treningu zarządczym: mgr inż. Andrzej Sułkowski. Doradca i trener Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” w Gdańsku oraz Krajowego Systemu Usług i Polskiego Systemu Doradców. Wykładowca na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Doktorant Akademii Morskiej, na Wydziale Przedsiębiorczość i Towaroznawstwo katedry  Ekonomii i Zarządzania w Gdyni.

Program:9.00 kawa powitalna oraz rejestracja9.05 seminaryjny blok wprowadzający I 11.00 sesja warsztatowa I 12.00 lunch12.30 seminaryjny blok wprowadzający II13.30 sesja warsztatowa II15.30 podsumowanie, uwagi i konkluzje końcowe 16.00 zakończenieOrganizatorzySeminarium:  Blue Ocean Strategy. Strategiczne wyprzedzanie konkurencji”  realizowane jest w ramach projektu Innovation Blackbelt- czarny pas w innowacjach. Realizatorami projektu są Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” oraz Gdański Park Naukowo-Technologiczny.Projekt finansowany jest ze środków Programu „Kreator Innowacyjności- wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej” realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (www.ncbir.pl). 
KontaktNa wszystkie pytanie związane z seminarium  Strategiczne wyprzedzanie konkurencji a także projektem Innovation BlackBelt chętnie odpowie:
Magdalena PiskorSpecjalista ds. promocji i rekrutacji tel: +48 58 751 40 19; 502 413 142e-mail: magdalena.p@swp.gda.plWWW.innovationblackbelt.pl

dodane przez MagdalenaP


ostatnia zmiana: 2013-04-11
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Trójmieście i okolicy
24 listopada 2024 (niedziela), godz. 18:30
CLOSTERKELLER | Abracadabra Tour 2024 | GDYNIA
24 listopada 2024 (niedziela), godz. 19:30
Electric Soul Company - Will Jacobs & Breezy Rodio
24 listopada 2024 (niedziela), godz. 19:30
Klint + Genleman!
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 18:00
Speed Dating Wiek: 45-60 Gdańsk
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 20:00
Marcelina | Spróbuję, potańczę, nie wiem
28 listopada 2024 (czwartek), godz. 19:30
Kraków Street Band
28 listopada 2024 (czwartek), godz. 19:30
Kraków Street Band
29 listopada 2024 (piątek), godz. 18:30
Męski akt - malowanie przy winie w Gdańsku!
29 listopada 2024 (piątek), godz. 19:00
Pop Opera - od opery do musicalu
29 listopada 2024 (piątek), godz. 19:00
Pop Opera - od opery do musicalu
Polityka Prywatności