17 kwietnia 2013 (środa)
(Archiwum)

Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja

Sympozjum Przereklamowana Konsumpcja

Zakład Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji IP UG oraz Stowarzyszenie Dziecko bez Reklamy zapraszają na trzecie sympozjum z cyklu Przereklamowana Konsumpcja. Trzecia edycja sympozjum nosić będzie tytuł "Obłędy i obsesje".

Kiedy?

17 kwietnia

Gdzie?


aula S-204, budynek WNS, Uniwersytet Gdański,
ul Bażyńskiego 4, Gdańsk

9:45-10:00 Otwarcie sympozjum
Dyrektor Instytutu Psychologii UG, prof. UG, dr hab. Mariola Bidzan

10:00-10:45 Personal uniqueness obsession and how is detrimental to our own well-being
prof. Sergiu Baltatescu Oradea University, Rumunia

10:45-11:25 Czy przejadamy własne zdrowie? Wpływ reklamy na zachowania zdrowotne
lek. med. Michał Brzeziński, GUMed

11:25-12:05 Współczesny wachlarz uzależnień
Anna Baranowska, Gdańskie Centrum Prolaktyki Uzależnień

12:05-12:30 Przerwa

12:30-13:30 Panel dyskusyjny: Bilans codzienności: lepiej, więcej, drożej
Uczestnicy: Marcin Chabowski - właściciel rmy doradztwa personalnego Solution,
Maja Kuźniar - właścicielka i trener w rmie szkoleniowej Communicatus4,
dr Anna Kalinowska-Żeleźnik - Prodziekan WNS UG ds. kształcenia i studiów stacjonarnych,
Anna Szabowska-Walaszczyk - ekspert w zakresie badania i zwiększania zaangażowania
pracowników Barometr Zaangażowania
Prowadzenie: prof. UG, dr hab. Anna Maria Zawadzka

13:30-14:15 Pieniądze i związane z nimi obsesje
dr Wiesław Baryła, SWPS WZ Sopot

14:15-14:50 Obsesje jedzeniowe w pogoni za doskonałością
dr Waldemar Budziński, GWSH, GUMed

14:50 Zakończenie sympozjum


opublikowano: 2013-04-16
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności