8 października po raz drugi w Sopocie odbędzie się CANNES LIONS – Creative PR Meeting. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną najlepsze, światowe kampanie reklamowe i PR-owe, nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – najbardziej prestiżowym wydarzeniu tego typu w branży.
Po pokazie zgromadzeni eksperci oraz widzowie wezmą udział w dyskusji panelowej, podczas której spróbują - na podstawie prezentacji - określić aktualne trendy w PR i komunikacji, inspiracje do relacji z mediami, niezbędne do tego celu narzędzia oraz najlepsze sposoby ich wykorzystania. Postarają się także znaleźć odpowiedzieć na pytanie, czy jest to rok transformacji, polegającej na powszechnym przechodzeniu konsumentów do nowych mediów oraz jak na te trendy powinien zareagować PR.
Ze szczególna uwagą analizowane będą także dwie polskie prace nagrodzone na Festiwalu i w tym kontekście - potencjał reklamy na krajowym rynku.
Do dyskusji zaproszeni zostali eksperci i praktycy marketingu a także marketerzy i PR-owcy z największych firm Trójmiasta.
Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Cannes Lions - Creative PR Meeting Sopot odbędzie się 8 października (środa) o godz. 18.00 w Zatoce Sztuki, Al. F. Mamuszki 14.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć udziału w spotkaniu, wystarczy wysłać maila na adres canneslions.sopot@qacommunications.com, lub wypełnić formularz zgłoszeniowy: http://www.qacommunications.com/canneslions/.