Aż 4 dni, od 23 do 26 lutego br., potrwa jeden z największych eventów poświęconych branży Social Media w Gdańsku! Spotkania z ekspertami, praktykami, przedstawicielami agencji social media, mediów tradycyjnych oraz instytucji kultury to tylko niektóre atrakcje czekające na uczestników Social Media Show, którego organizatorem jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Creative Morning z Michałem Góreckim
Tegoroczną edycję otworzy spotkanie z guru mediów społecznościowych, Michałem Góreckim, który wystąpi podczas poniedziałkowego Creative Morning. Doskonale znany w branży szkoleniowiec, strateg i geek, jak o sobie mówi, opowie o tym, jak zrobić pozytywne zamieszanie w Social Mediach.
- Co to dokładnie oznacza i jakie będą tego skutki, dowiedzą się ci, którzy wpadną na poranne spotkanie w STARTERZE. Na pewno nie zabraknie inspiracji, złotych rad biznesowych i możliwości porozmawiania z Michałem o najciekawszych momentach w branży Social Media - mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. - Plus dobra kawa i śniadanie, czyli idealny początek tygodnia!
Social Media Communications
Wtorkowe wystąpienia z pewnością przyciągną osoby, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania we współczesnym świecie bez stałego dostępu do kanałów społecznościowych - nie tylko w kwestii codziennej komunikacji, ale i też rozpatrywania spraw związanych np. z reklamacją. O tym, jak media mogą wpłynąć na zmianę Customer Care i jak dziś wyglądają oczekiwania konsumentów, opowie Kamil Mirowski z Agencji Społem, znany również jako Mr. Social. Nie zabraknie też naukowego spojrzenia - Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, bazując na psychologii komunikacji, pokaże drugą stronę rosnącego wpływu Social Media na nasze porozumiewanie się.
Social Media & Old Media
Środek tygodnia będzie dobrą okazją do zderzenia się dwóch światów - mediów tradycyjnych i nowoczesnych. Goście Social Media Show opowiedzą, czy możliwa jest ich synergia i jak wygląda obecnie. Złotych rad udzieli m. in. Mariusz Pełechaty, Head of Social Media agencji Lemon Sky JWT, która prowadziła kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger czy Wyborowa, oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie marką radia w Social Mediach.
Social Media Masters
W ostatni dzień Social Media Show władzę w STARTERZE przejmą mistrzowie branży. Podczas finału z uczestnikami wydarzenia spotka się Paweł Lipiec, który opowie o doświadczeniach związanych z blogo- i vlogosferą, oraz Paweł Bielecki z Social Hunters, który podzieli się z uczestnikami sposobami na stworzenie zaangażowanej i aktywnie wpływającej na ruch społeczności.
- Nie zdradzamy jeszcze wszystkich niespodzianek, ale jedno jest pewne - podczas Social Media Show, czterech dni inspirujących wystąpień z udziałem gwiazd polskiej sceny Social Media każdy znajdzie coś dla siebie. Różnorodne tematy, znane osobistości, cenieni eksperci i interesujące case studies. To wszystko podczas światowego Social Media Week czeka na osoby, które zdążą zarejestrować się na niezwykły event, który odbywa się w STARTERZE - mówi Agnieszka Meller.
Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony: http://sms.inkubatorstarter.pl.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
|
|||
Termin |
Wydarzenie |
Goście spotkania |
|
Poniedziałek (23.02.2015) 9.00-12.00 |
|
Inspirujące spotkanie połączone z networkingiem, kawą i śniadaniem |
Michał Górecki |
Wtorek (24.02.2015) 17.00-20.00 |
|
O komunikacji za pomocą Social Media |
Kamil Mirowski (Mr. Social) Marta Bednarska |
Środa (25.02.2015) 17.00-20.00 |
|
Nowe media kontra stare kanały informacji |
Mariusz Pełechaty Andrzej Jaszczyszyn |
Czwartek (26.02.2015) 17.30-20.00 |
|
Spotkanie z największymi sławami polskiej sceny Social Media |
Paweł Lipiec Paweł Bielecki |
Wszystkie wydarzenia odbywają się w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER, przy ul. Lęborskiej 3B. |