Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych! Już 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER, odbędzie się VI edycja popularnego Social Media Show. W gronie ekspertów, którzy podzielą się wiedzą na temat nowych mediów, znajdzie się Monika Czaplicka, autorka książki „Zarządzanie kryzysem w social media” czy przedstawiciele IKEA Polska.
– Myśl globalnie, działaj lokalnie – to wizja, która przyświeca naszym działaniom marketingowym. Doskonale wiemy, że nawet pozornie małe kroki mogą mieć ogromny wpływ. Wydaje się, że globalność i lokalność się wykluczają? To tak jakby powiedzieć, że sprzedaż i marketing nie mają ze sobą nic wspólnego – mówią Patrycja Krogul i Blanka Gniewkowska z IKEA Polska, które podczas Social Media Show opowiedzą o lokalnym marketingu w międzynarodowej korporacji.
To nie koniec niespodzianek! Pierwszy raz w historii konferencji na warsztat zostanie wzięty temat Google Ads.
– Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy reklamodawcy promujący swoje usługi w Google napotkali na sporo nowości. Jedną z nich była nazwa - Google AdWords przekształciło się w Google Ads. Jest to cześć szerszej strategii i początek dynamicznych zmian dla całej platformy. Użytkownicy otrzymali też do dyspozycji odświeżony interfejs menadżera reklam - nowoczesny i intuicyjny. Dla osób pracujących z kampaniami wiele lat była to istna rewolucja. Zmiany mają ułatwić korzystanie z platformy każdemu, także laikom. Nie oznacza to jednak, że od dziś kampanie pozwolą nam zarabiać więcej. Wraz z coraz większą ilością automatyzacji od Google wzrośnie ilość reklamodawców, a tym samym konkurencja w wynikach wyszukiwania. Performance marketerzy będą mieli w 2019 roku ręce pełne roboty– tłumaczy Mariusz Kowalczyk, współwłaściciel i Chief Growth Officer w firmie We Commerce. Menadżer, doświadczony handlowiec, przedsiębiorca i bloger z wieloletnim stażem, który wystąpi podczas II części show o nazwie „Trendy i newsy – czyli co piszczy w social media”.
Znacie TheMuBa? To prawdziwy teatr, który można oglądać w Internecie. Na platformie (skrót od Theatre Music Ballet) pokazywane są na żywo spektakle i koncerty. Internauci, kupując bilet w cenie od 19,90 zł mogą uczestniczyć w spektaklach live lub mieć dostęp do nagrania przez cały weekend po premierze. W ten sposób mają szansę zobaczyć sztukę, nie ruszając się z domu. Dodatkowo, pokazywane są kulisy produkcji i przygotowania aktorów do występu. Za realizacją tego innowacyjnego projektu stoją: Borys Szyc, Jarosław Kuźniar oraz Marek Maślanka, a ciekawostki ze świata live teatru 21 marca w STARTERZE, zdradzi Marta Szadowiak.
Social Media Show nie mógłby się odbyć bez rozbudowanej części praktycznej. O angażowaniu fanów na Instagramie i Facebooku na przykładzie marki Reserved, porozmawiamy z Moniką Kapłan, Global Marketing Director w spółce LPP. Jak media społecznościowe to i Influenerzy. Tych dwoje nic nie jest w stanie rozdzielić. Jednak jak marki powinny zabezpieczać się przed współpracą z gwiazdami sieci? Opowie naczelny prawnik Internetu - Tomasz Palak. Z Profit Plus.
W 2019 roku konferencja powraca w odświeżonej, jednodniowej formule. To spotkanie ekspertów od social mediów i ludzi, których temat ten po prostu fascynuje. Organizatorami wydarzenia są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER oraz Miasto Gdańsk. Głównymi sponsorami wydarzenia są ClickMeeting oraz Krusel. Bilety już w sprzedaży na: sms.inkubatorstarter.pl