Uniwersytet Gdański ponownie znalazł w gronie trzech najlepszych polskich uczelni w konkursie Genius Universitatis, organizowanym przez Fundację Edukacyjną Perspektywy, na najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w kategorii reklama prasowa. Uczelnia zajęła 3. miejsce już drugi raz z rzędu.
Celem konkursu Genius Universitatis jest wybór uczelni, które w kreatywny sposób wykorzystują magię miejsca do promowania swojej Alma Mater. W tegorocznej edycji udział wzięło 46 uczelni, które zgłosiły łącznie 126 prac konkursowych w siedmiu kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing i serwis rekrutacyjny.
Kapituła konkursu w składzie: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska wyłoniła po 3 zwycięzców w poszczególnych kategoriach.
W kategorii reklama prasowa po raz drugi z rzędu nagrodzony został Uniwersytet Gdański, zajmując 3. miejsce. Na podium stanęły również: Uczelnia Łazarskiego w Warszawie (1. miejsce) oraz Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (2. miejsce).
Przygotowanie kreacji nagrodzonej reklamy Uniwersytetu Gdańskiego na zlecenie Sekcji Promocji UG wykonała Agencja Reklamowa Zły Projekt z Gdańska. Kreacja pod hasłem „ALE STUDIA TO TY SZANUJ” była publikowana w ramach zeszłorocznej wiosennej kampanii promocyjnej UG.
Gala Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018 odbyła się 23 lutego w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Więcej o konkursie: http://www.perspektywy.pl/genius/