Co tak naprawdę wpływa na wybór marki? Czy o zachowaniach konsumenckich decydują emocje? A może rozum? Czy ludzie odporni są na działanie reklamy? Jak budować przekaz marketingowy, wykorzystując naukę o działaniu ludzkiego umysłu? Na te pytania odpowiedzą naukowcy 10 marca podczas warsztatu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie.
"Budowanie zaufania do marki - jak to zrobić wiarygodnie?"
Czy warto zniechęcać klientów do zakupu własnych produktów? Jak zmotywować uczestników karnawału w Rio do porzucenia samochodu? Co wspólnego ma Samsung i jazda samochodem? Na takie i inne pytania odpowiemy sobie w trakcie warsztatu dotyczącego budowania zaufania i wiarygodności do marki. Na przykładach zastanowimy się, co można zrobić, żeby klienci ufali marce i wierzyli w jej wiarygodność. Zdefiniujemy narzędzia i mechanizmy, które mogą pomóc, a także zapoznamy się z najnowszymi wynikami badań na ten temat.
O prelegentce
dr Agnieszka Popławska - psycholog organizacji i zarządzania. Ukończyła także studia magisterskie z ekonomii, specjalność marketing. Oprócz zajęć dydaktycznych w SWPS uczestniczyła w różnych projektach doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i marketingu. Zajmuje się także psychologią poznawczą, prowadzi badania nad uczenie utajonym. Drugim obszarem zainteresowań badawczych jest psychologia marketingu, a zwłaszcza różnice indywidualne w przetwarzaniu treści reklamowych. Obecnie współpracuje z Politechniką Gdańską w projekcie promocji Centrum Doskonałości NIWA, które udostępnia zaawansowaną infrastrukturę informatyczną dla osób tworzących aplikacje.
Termin
10 marca, godz. 17.00-18.30, sala 6
Wydział Zamiejscowy w Sopocie
ul. Polna 16/20