W dniach 20-23 października w Gdańsku odbędzie się XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” pt. „Uczelnie w procesie zmian. Wyzwania komunikacyjne i marketingowe” organizowana przez Stowarzyszenie „PRom” oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem wydarzenia jest Uniwersytet Gdański.
Informacja od organizatorów:
Patronat honorowy nad Konferencją sprawuje Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Rektor Uniwersytetu Gdańskiego. Tegoroczny tytuł konferencji „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” jest związany ze zmianami, jakie na uczelnie nałożyła nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz wyzwaniami, jakie stanęły przed osobami odpowiedzialnymi za public relations i marketing.
Wydarzenie jest dedykowane pracownikom biur promocji, rzecznikom prasowych oraz wszystkim osobom, które w codziennej pracy kształtują politykę informacyjną uczelni i mają wpływ na kreowanie jej wizerunku. Konferencje Stowarzyszenia „PRom” koncentrują się na podnoszeniu kompetencji kadry administracyjnej, odpowiedzialnej na uczelniach za politykę informacyjną, komunikację i marketing, szczególnie pracowników biur promocji, marketingu i rzeczników prasowych. Są również okazją do wymiany doświadczeń, integracji środowiska akademickiego i wypracowania wspólnych rozwiązań w zakresie PR, służących lepszemu wizerunkowi uczelni i nauki.
Podczas najbliższej konferencji uczestnicy będą mogli wybierać warsztaty spośród dwóch ścieżek tematycznych – PR-owej oraz marketingowo-promocyjnej, których wspólnym mianownikiem będzie temat zmian i wyzwań komunikacyjno-marketingowych.